Alla inlägg den 10 september 2009

Av marie - 10 september 2009 13:14

ja inatt har man inte sovit något alls, gick å lade mej vid 22 å Linus vaknade kl 22,40 sen så låg han mellan oss å masade till kl va 5 då sköt jag över honom till Jonas så fick jag iaf sova i 2 h;) hehe alltid något, Han har antingen växtvärk eller ont i magen å tänderna det är svårt att veta. Men jag är hyffsat pigg ändå:)

Har varit på öppna förskolan idag från 10 till halv 1, pratade med Malin, Roger å Marie bra länge vi bestämde att vi skulle träffas på onsdag å ta en promenad i V-landa:) ska bli kul,

Pernilla som jag umgicks mkt med förut har blivit bra skum, sa att hon skulle höra av sig igår så vi kunde träffas en stund men det sket hon i å gick till öppna förskolan men frågade inte om jag ville följa med eller något, så ljuger hon å sånt. Så nu ska jag börja umgås med malin å marie ist:) mkt bättre:) hehe

nej nu ska jag slappa;) Lilleman sover så sött;)


Älskar min underbara familj<3Skrattande

Av marie - 10 september 2009 13:14

ja inatt har man inte sovit något alls, gick å lade mej vid 22 å Linus vaknade kl 22,40 sen så låg han mellan oss å masade till kl va 5 då sköt jag över honom till Jonas så fick jag iaf sova i 2 h;) hehe alltid något, Han har antingen växtvärk eller ont i magen å tänderna det är svårt att veta. Men jag är hyffsat pigg ändå:)

Har varit på öppna förskolan idag från 10 till halv 1, pratade med Malin, Roger å Marie bra länge vi bestämde att vi skulle träffas på onsdag å ta en promenad i V-landa:) ska bli kul,

Pernilla som jag umgicks mkt med förut har blivit bra skum, sa att hon skulle höra av sig igår så vi kunde träffas en stund men det sket hon i å gick till öppna förskolan men frågade inte om jag ville följa med eller något, så ljuger hon å sånt. Så nu ska jag börja umgås med malin å marie ist:) mkt bättre:) hehe

nej nu ska jag slappa;) Lilleman sover så sött;)


Älskar min underbara familj<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards