Direktlänk till inlägg 2 september 2009

tröött

Av marie - 2 september 2009 13:49

ja är trött på folk som ska jämföra barnen hela tiden. Jag menar alla barn är ju olika,det finns ingen lag som säger att dom ska få tänder när dom är 6 månader eller ska kunna krypa..Jag skiter i vad andras barn kan, Linus är fortfarande våran underbara lille prins. Världens finste lilla kille:) Som vi älskar mer än något annat i hela denna världen:)  Nog om det..:O Idag så har vi varit på näl hos läkaren å tagit nya prover:9 det gick bra han va jätteduktig:) allt va normalthan ligger över kurvan:) så det va kul att höra:) nej nu ska jag lägga mej i soffan å vila lite, är hos farmor å farfar;)  Älskar min underbara familj<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie - 21 september 2009 16:42

ja idag så har jag å Linus åkt med pappa Jonas i lastbilen till Mellerud, det va kul, Linus va så snäll:) Vi gick in en sväng på bloms också:) shoppade loss till Linus:) kul kul...Så nu har han fina kläder:) Nej imorgon så ska jag städa efter jag har...

Av marie - 10 september 2009 13:14

ja inatt har man inte sovit något alls, gick å lade mej vid 22 å Linus vaknade kl 22,40 sen så låg han mellan oss å masade till kl va 5 då sköt jag över honom till Jonas så fick jag iaf sova i 2 h;) hehe alltid något, Han har antingen växtvärk eller ...

Av marie - 10 september 2009 13:14

ja inatt har man inte sovit något alls, gick å lade mej vid 22 å Linus vaknade kl 22,40 sen så låg han mellan oss å masade till kl va 5 då sköt jag över honom till Jonas så fick jag iaf sova i 2 h;) hehe alltid något, Han har antingen växtvärk eller ...

Av marie - 6 september 2009 09:27

jaigår va jag inte fräck,idag är det la sådär kan man la säga.. men men har inte tid att bli sjuk nu, har ju en son att ta han dom;) hehe å det ör full fart nu, han ställer sig i krypställning men har inte kommit på hur man ska göra än:) men det komm...

Av marie - 3 september 2009 08:08

ja dit ska ag enare:) det börjar kl 10 så då ska vi träffa Malin och Luna det ska bli kul kul..ikvällkommer syrran å hennes famlij oxå, det ska bli kul att träffa dom igen:) ska försöka att tvätta senare ocå, renbädda säneg det är behövligt;) hehe Nu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards