Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

ingen flytt..

Av marie - 25 augusti 2009 16:41

nej inte än if..det finns inga jobb så vi väntar med att flytta tills vidare. men nu känns det ok, jag vantrivs ju inte men jag älskar ju inte att bo här heller. Klart jag saknar dig Icka men jag vill inte heller flytta själv utan jonas, Man måste offra sig för sin familj också. Jag älskar Jonas å Linus å jag vet att vad som än händer så blir det bra till slut. Med Jonas å Linus vid min sida så kommer allt bli bra:) Mina två ögonstenar:) älskar dom mer än någonting i hela världen:) Men nog om det. Va på öppna förskolan i fuxerna församlingshem idag:) ganska kul Fick träffa Erik å Pernilla iaf;) hehe  Äölskar min underbara familj<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie - 21 september 2009 16:42

ja idag så har jag å Linus åkt med pappa Jonas i lastbilen till Mellerud, det va kul, Linus va så snäll:) Vi gick in en sväng på bloms också:) shoppade loss till Linus:) kul kul...Så nu har han fina kläder:) Nej imorgon så ska jag städa efter jag har...

Av marie - 10 september 2009 13:14

ja inatt har man inte sovit något alls, gick å lade mej vid 22 å Linus vaknade kl 22,40 sen så låg han mellan oss å masade till kl va 5 då sköt jag över honom till Jonas så fick jag iaf sova i 2 h;) hehe alltid något, Han har antingen växtvärk eller ...

Av marie - 10 september 2009 13:14

ja inatt har man inte sovit något alls, gick å lade mej vid 22 å Linus vaknade kl 22,40 sen så låg han mellan oss å masade till kl va 5 då sköt jag över honom till Jonas så fick jag iaf sova i 2 h;) hehe alltid något, Han har antingen växtvärk eller ...

Av marie - 6 september 2009 09:27

jaigår va jag inte fräck,idag är det la sådär kan man la säga.. men men har inte tid att bli sjuk nu, har ju en son att ta han dom;) hehe å det ör full fart nu, han ställer sig i krypställning men har inte kommit på hur man ska göra än:) men det komm...

Av marie - 3 september 2009 08:08

ja dit ska ag enare:) det börjar kl 10 så då ska vi träffa Malin och Luna det ska bli kul kul..ikvällkommer syrran å hennes famlij oxå, det ska bli kul att träffa dom igen:) ska försöka att tvätta senare ocå, renbädda säneg det är behövligt;) hehe Nu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards