Alla inlägg under augusti 2009

Av marie - 31 augusti 2009 20:43

han har så himla ont av tänderna som ska komma, han skriker å drar sig i öronen, stackars mammas älskling..idag så har han haft det jobbigt, fick ge honom ett stopiller innan han kunde komma till ro,men nu sover han;) idag så har vi varit på överby en sväng jag å Linus, köpte en mobil som spelar för honomoch en pjamas ån en overall i fleeze:) sen så va vi hemma hos farmor å farfar men farmor jobbade som vanligt:;) hehe sen så kanske jag har fått helgjobb oxå, på ett boende för funktionshindrade barn:)så det ska bli kul faktiskt;) gött att komma ut lite granna;) ska åka te hemtjänsten imorogn å prata med dom där:) Nej nu ska jag se på tv en sväng;)  Älskar min underbara familj<3

Av marie - 29 augusti 2009 16:18

jadet kan man la säga jag skulle in te edet idag på festivalen men när jag kommit dit så kom det en störtskur så jag fick springa in på cafét:) haha tacka vettja gammla trevliga gubbar som hjälpre en att öppna dörren;) hehe:)n Men festivalen va inget att ha, kallt å jävligt bara..;) hehe inga man kände heller. Så vi åkte hem nästan med en gång;) skönt att vara hemma, snart blir det fotoll på tv:n med familjen:) kul kul:) Linus springer runt i sin lära-gå-stol, får skta sig nu;) hehe :) Älskar min underbara familj<3

Av marie - 27 augusti 2009 17:45

ja där har jag å Linus varit idag på BVC denna gången:) det va kul. Träffade Malin å Luna igen det va ett tag sen, ca 3 månader, Så vi bestämmde att vi skulle ta en fika någon dag eller bara träffas å ta en promenad eller något:) en jättetrevlig tjej faktiskt:) Så vi ska träffas här någon dag iaf:) kul kul..Imorgon så ska man la inte göra så mkt:) kanske te bvc vi får la se;) hehe nej nu ska jag slappa;)  Älskar min underbara familj<3

Av marie - 26 augusti 2009 16:30

ja idag så har ag varit hos farmor å farfar å hämtat lite grejer som jag glömde där sist;) hehe alltid något man glömmer, haha typiskt mej;) Men nu är allt hemma förhoppningsvis;) haha Ja idg så skulle vi ju te öppna förskolan men det va stängt idag, va någon planeringsdag eller va det nu var, så jag ska dit isället:) bara babyöppet imorgon så det är inga stora barn inte lika stimmit;) hehe Ja så ag hann med att tvätta 2 maskiner idag å handlat lite granna;) mest praktiska saker men ändå;) Nej nu ska jag mysa med familjen en stund:) älskar min underbara familj<3

Av marie - 25 augusti 2009 16:41

nej inte än if..det finns inga jobb så vi väntar med att flytta tills vidare. men nu känns det ok, jag vantrivs ju inte men jag älskar ju inte att bo här heller. Klart jag saknar dig Icka men jag vill inte heller flytta själv utan jonas, Man måste offra sig för sin familj också. Jag älskar Jonas å Linus å jag vet att vad som än händer så blir det bra till slut. Med Jonas å Linus vid min sida så kommer allt bli bra:) Mina två ögonstenar:) älskar dom mer än någonting i hela världen:) Men nog om det. Va på öppna förskolan i fuxerna församlingshem idag:) ganska kul Fick träffa Erik å Pernilla iaf;) hehe  Äölskar min underbara familj<3

Av marie - 23 augusti 2009 13:23

ja vilket ortoligt tråkigt liv man har egentligen, Sitter hemma dagarna långa det enda positiva är att man är hemma med Linus..men annars skule jag inte stå ut, jag har aldrig någonsin kännt mej så här ensam..den enda jag har är pernilla men hon kan typ bara träffas 1 gång er vecka..fan hur länge ska man behöva stå ut, jag orkar inte så mkt mera nu..jag behöver någon att umgås med, Saknar dig Icka:( älskar min underbara familj<3

Av marie - 19 augusti 2009 13:15

ja nu är allt bara så himla jobbigt..det finns ju inga jobb till älsklingen inärheten av åmål, å både jag å jonas vill flytta men han kommer bara må dåligt av att gå hemma..Jag saknar min familj å mina vänner. speciellt Icka..Fan vad allt ska var så sjukt jobbigt just nu.. Älskar min underbara familj<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards